Автор Тема: Заявка в статусі "Нова"  (Прочитано 1730 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline val_Atero

  • Новый пользователь
  • *
  • Повідомлень: 1
  • Karma: +0/-0
    • Перегляд профілю
Заявка в статусі "Нова"
« : 10 Серпень 2020, 13:15:21 »
Доброго дня, турбують вас з м. Луцьк.
Подавали заявку в дітсадок 17.04.2018. Номер заявки 4843229

Статус заявки так і залишається "Нова"
При дзвінку в дітсадок відповідь:
- А ми цим не користуємся, треба було на сайті міськради ставати в чергу.

Питання:
1. Хто відповідальний за обробку заявок через ваш сайт?
2. Чи мають право керівники ДНЗ відмовлятись використовувати ваш програмний комплекс?
3. Куди звертатись за допомогою в вирішенні питання?

Offline Техпідтримка, Тетяна

  • Global Moderator
  • Почетный пользователь
  • *****
  • Повідомлень: 139
  • Karma: +1/-0
    • Перегляд профілю
Re: Заявка в статусі "Нова"
« Reply #1 : 28 Жовтень 2020, 13:51:23 »
Доброго дня!

Заявки обробляються і розглядаються безпосередньо відповідальними  садку, на який була подана заявка.

З урахуванням описаної Вами ситуації можна зробити виновок, що садок не працює з нашою системою і у них є діюча система на рівні Вашого міста. Якщо садок повідомляє про те, що на рівні міста Луцьк заявки подаються в іншій системі радиться уточнити у відповідального в садку або у міського Куратору назву системи, через яку потрібно подавати заявку.

Стосовно Ваших питань:
1. Відповідальний за обробку заяв на порталі є безпосередньо садок, на який подається заявка. Також може бути Відділ освіти. На рівні областей і міст правила обробки заяв можуть відрізнятися
2. Рішення по роботі з порталом приймається безпосередньо на рівні районів і міст Вашої області, ми не впливаємо на прийняття даного рішення. Тому ДНЗ можуть працювати з системою, яка була затверджена на рівні району/міста та області.
3. За даним питанням радиться звернутися до міського Куратору Вашого відділу освіти.