Автор Тема: Допоможіть із переведеною заявкою  (Прочитано 329 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Анна1988_

  • Новый пользователь
  • *
  • Повідомлень: 3
  • Karma: +0/-0
    • Перегляд профілю
Допоможіть із переведеною заявкою
« : 20 Червень 2019, 15:58:44 »
Допоможіть розібратися!!!

Дитина була зареєстрована в електронній черзі 25.04.2017 року (заявка № 4188699 в садочок №5 м. Черкаси). У зв*язку із переїздом в інше місто ми обрали новий садочок та відмінили власноручно заявку № 4188699 від 25.04.2017 року та створили нову заявку в потрібний нам садочок № 5177781 від 30.05.2019 року.

Вислухавши нашу ситуацію, в новому садочку порадили звернутися до Відділу освіти м. Черкаси, щоб вони допомогли в нашій старій заявці виправити номер садочка (в м. Дніпро), щоб ми фактично не згубили 2 роки і 1 міс., саме стільки часу назад була створена перша заявка. Зв*язавшись із Відділом освіти у м. Черкаси, нам овідомили, що технічно це зробити неможливо через те, що вони не бачать садочки м. Дніпро. Порадили звернутися до технічної підтримки.

Тому звертаюся до Вас з величезним проханням допомогти з перереєстрацією нашої дитини в потрбний нам садок. Нова заявка в статусі "нова", стара - у статусі "відхилена". Я так розумію, що, для того, щоб стару заявку відновили і мали змогу поставити її в чергу, то нову треба буде відмінити, оскільки одне свідоцтво про народження зазначене в обох заявках?

Підкажіть, будь ласка, чи взагалі можливо це зробити, або надати доступ Відділу освіти м. Черкаси до всіх садочків країни? Щоб люди в разі переїзду не були змушені ставати в чергу знову і мали змогу потрапити в садок, коли вони мають на це право і завчасно ставали в чергу.....чому вона тоді всеукраїнська, якщо неможливо здійснити таке переведення?

Я вважаю, що така можливість повинна бути, особливо враховуючи стан, в якому перебуває країна зараз.

Дуже дякую за відповідь!!!

Offline Техпідтримка, Тетяна

  • Global Moderator
  • Пользователь
  • *****
  • Повідомлень: 38
  • Karma: +1/-0
    • Перегляд профілю
Re: Допоможіть із переведеною заявкою
« Reply #1 : 26 Червень 2019, 14:29:44 »
Доброго дня!

Можливість пернесення заявки в системі електронної реєстрації https://reg.isuo.org вже реалізована. Перенесення заявки з одного садочку до іншого по Украіїні в системі може здійснити відповідальний за електрону реєстрацію у дитячому садочку та у відділі освіти. Щоб перемістити заявку з одного садочку до іншого відповідальному у садочку або відділі освіти потрібно у заявці змінити область, відділ освіти, садочок.
Заявка 4188699 має статус "Відхилена", тому щоб перевести її до іншого садочка її спочатку потрібно відновити. При відновлені відхиленої заявки дата створення заявки змінюється на дату відновлення. Заявку 4188699 можливо перевести до іншого садочка, але первинна дата її створення вже не збережеться