Автор Тема: Відновлення бази даних  (Прочитано 2624 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Ковалівська СЗШ

  • Новый пользователь
  • *
  • Повідомлень: 4
  • Karma: +0/-0
    • Перегляд профілю
Відновлення бази даних
« : 06 Квітень 2016, 22:34:39 »
Доброго дня.  Проблема у відновленні бази даних. Курс сайт показує помилку , що потрібно версія 165. Обновила, але при відкритті курс школа не вибивається вікно входу, хоча верх вікна показує і номер школи і версію 165. Вікно входу знайшла, але при відкритті бази всі дані до 2014 року зникли, залишились дані лише за 2013-2014 навчальний рік, хоча в січні місяці всі дані були введені і передавались на сайт. Обновлення велись завжди і вірно. Чи можна відновити дані чи вводити все заново? Чи можливо, це проблема з комп'ютером?

sea

  • Гість
Re: Відновлення бази даних
« Reply #1 : 07 Квітень 2016, 13:18:49 »
Доброго дня
Спробуйте відновити базу даних з резервної копії.

Інструкція, як відновити базу, знаходиться на диску С у папці Курс (пункт 12), або завантажте інструкцію  з порталу http://ekyrs.org/

Offline Ковалівська СЗШ

  • Новый пользователь
  • *
  • Повідомлень: 4
  • Karma: +0/-0
    • Перегляд профілю
Re: Відновлення бази даних
« Reply #2 : 07 Квітень 2016, 21:23:05 »
Не виходить відновити. Видалила все. Знову встановила курс  (Демо версію ), але при перших налаштуваннях видає помилку. Чи можна розпочати нову базу на іншому комп'ютері і відновити її чи перезагрузити заново?

sea

  • Гість
Re: Відновлення бази даних
« Reply #3 : 08 Квітень 2016, 12:59:17 »
Добрый день
Уточните, какие именно ошибки возникают, текст ошибки.
Если у Вас программа требует лицензионный ключ - отправьте  запрос на получение лицензионного ключа (инструкция про получение ключа находится в окошке, где нужно вводить ключ).
Уточните, какой версии программа FireBird на Вашем компьютере ("Пуск" - "Панель управления")